Professzionális online chat szoftver - látogatói nyomkövetés, call-center

Az Ön cégének is van honlapja? Azt hitte, hogy lesz több ügyfele és mégsem lett? Majd mi segítünk! Honlapjának egy kis átalakításával átlagosan havi 30 új ügyfelet szerzünk cégének. Próbálja ki ingyen rendszerünket! Hívjon most: 06 70 977-8379 vagy jelentkezzen ingyenes tesztünkre!

Sokan elgondolkodtak már azon, hogy az egyébként nagy forgalmú weblapjuk látogatói, ha betérnének üzletükbe, mennyi potenciális vevőt adna, mivel ott az eladók meg tudják győzni a látogatót a vásárlásról.

DREAM4SYSchat fejlesztésünknek köszönhetően honlapja vagy internetes áruháza úgy tud működni, mint egy fizikai bolt, hisz az Ön adminisztrátora meg tudja szólítani a site látogatóit.
A proaktív chat rendszerek előnye, hogy adminisztrátori oldalról - vagyis a honlap tulajdonos oldaláról, a tulajdonos gépeire letelepített program segítségével - is lehet kezdeményezni a kommunikációt. Segítségével az adott honlap, mint egy interaktív ügyfélszolgálat tud működni. A rendszerünk támogatja a callcenter funkciót. A beérkező látogatói kérések előre definiálhatóak, így akár oldalanként meg tudjuk mondani, a honlapról beérkező információk kihez jussanak el. Munkaidő lejártával az egész rendszer átirányítható egy központi call centerbe vagy előre beállított szövegekkel tudja tájékoztatni a weblap látogatóit.

Az DREAM4SYSchat egy professzionális online chat szoftver, amivel figyelheti valós időben weblapja látogatóit, és a weblapon megjelenő chat ablakon keresztül azonnal megválaszolhatja a feltett kérdéseket. Akár proaktív módon kezdeményezhet chat társalgást egy, vagy több látogatóval, ami potenciálisan nagymértékben tudja növelni az online tájékoztatást vagy akár az értékesítést.

További előnye az DREAM4SYSchatnek, hogy tanulmányozhatja azt, hogy hogyan használják weblapja látogatói az oldalakat, amiből a weblap tulajdonosa majd tudni fogja, hogy mi működik jól, illetve mi nem a weblapján.

Támogatott funkciók:

  • Bérelhető, nincs kezdeti beruházás
  • Személyre szabható chatablak
  • Előre elkészített válaszok
  • Valós idejű weblap forgalomkövetés 
  • Oldal küldése a látogatónak
  • Operátor chatszoba
  • Chat átirányítás
  • Automatikus chat meghívás
  • E-mail aláírás
  • Részletes chat statisztika
  • Oldal küldése az ügyfélnek
  • Offline módban üzenetrögzítő
  • Chat Banner hirdetésekben
  • Google Adwords kampánykövetés
  • Kezdeményező chat meghívás
  • Látogató azonosítás, mentés
  • Chat történet archívum
  • Beépített feladatkezelő
  • Küldő lap és kulcsszó kimutatás
  • Online/Offline állapotjelzés
  • Lebegő, fix, beágyazott chat ablak
  • Felhasználó/Adminisztrátor hozzáférés
  • Billentyűzet és egér aktivitás jelző
  • Saját hirdetésfelület a chat ablak alján
  • URL specifikus chat ablak
  • Kampány specifikus automata chatablak
  • Több operátor chat-elhet 1 látogatóval
  • Integráció a Chat Center rendszerrel
  • E-mail integráció chatek elküldésére

Lépjen velünk kapcsolatba és kérje árajánlatát!




DREAM4SYS ERP Vállalati komplex infokommunikáció
Kövesse cégünket: