CRM modul - hatékony ügyfélkezelés

Egy vállalkozás fenntartásához vevőkre van szükség. A jó ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer (CRM) nemcsak egy program, hanem egy ügyfélszerző- és megtartó stratégia is egyben. Aki egy ilyen rendszer bevezetését tervezi, az már jó úton jár ahhoz, hogy megelőzze versenytársait!

A CRM rendszer célja, hogy növelje az értékesítés hatékonyságát, az ügyfél és partnerkapcsolatok naprakész nyilvántartásának segítségével.

A D4S CRM rendszerét könnyedén összekapcsolhatja internetes értékesítési rendszerével (Webshop). A webes ügyfelek módosítása automatikusan visszafrissül a SHOP rendszerébe és exportálható különböző formátumokba.

Rendszerünk automatikusan kezeli a beérkező SHOP megrendeléseket, azokról automatikus szállítólevelet készít, amelyek alapján a raktár modulban a megrendelt termékek kiírásra kerülnek, majd a számlázó modulban a számla automatikusan leszámlázható.

A D4S CRM rendszer elemei:

  • Marketing kampányok előkészítése, menedzselése
  • Egységes, átlátható, könnyen kezelhető ügyféladatbázis
  • Személyre szabott kezelőfelület
  • Gyors és egyszerű keresés a partnerek között egyedi paraméterek alapján is
  • Értékesítési folyamatok teljes nyomkövetése
  • Egyedi ügyféltörzsek kialakítása
  • Ticketing rendszer (ügyfél visszajelzés, reklamáció, megkeresések egységesítése és nyomkövetése)
  • Integrálhatóság : könnyen összekapcsolható más modulokkal
  • Teljes statisztika a látogatások idejéről, hosszáról
  • Biztonságos távoli elérés
  • Jogosultság kezelés (a rendszer biztonságának érdekében)
  • Naprakész biztonsági mentés

Hogyan segíti a CRM rendszer a vállalkozását?

A szoftver alkalmazásával naprakész ügyfél-információk gyűjthetők össze, tárolhatók, elemezhetők és rendszerezhetők az áttekinthetőség és az ügyfélmegtartás érdekében.
Használatával nyomon tudja követni az értékesítési folyamatokat és az értékesítők munkáját még akkor is, ha Ön éppen külföldön nyaral.

Minőségi kiszolgálás

A D4S CRM rendszerével Ön nem csak egy programot vásárol, hanem egy igazi értékesítési stratégiát is. A szoftver folyamatos kapcsolattartást tesz lehetővé, figyelembe véve ügyfelei vásárlási szokásait, igényeit.

Ha a piacon maradáshoz szüksége van vevőkre, hogy bevételhez juthasson, akkor ez a CRM rendszer Önnek készült, hiszen minél jobban ismeri vásárlóit, annál magasabb színvonalú a kiszolgálás is!

Lépjen velünk kapcsolatba és kérje árajánlatát!




DREAM4SYS ERP - Vállalatirányítási rendszer
Kövesse cégünket: